O przyszłości nauczania zawodowego w Europie

„Budowanie potencjału wyższego szkolnictwa zawodowego w Europie: narzędzia samooceny i przykłady dobrej praktyki” – ogólnopolska konferencja podsumowująca międzynarodowy projekt BuildPHE – Building Professional Higher Education Capacity in Europe, pod takim właśnie hasłem odbyła się dziś w Tarnowie.

Była to pierwsza z cyklu konferencji poświęconych problematyce kształcenia praktycznego w uczelniach polskich i zagranicznych.

Podczas konferencji z udziałem przedstawicieli wielu wyższych szkół zawodowych, dyskutowano na temat nowych narzędzi i kryteriów samooceny wypracowanych w ramach projektu ERASMUS+ Partnerstwo Strategiczne „Building Professional Higher Education Capacity in Europe”, którego liderem była PWSZ w Tarnowie a koordynatorem prof. dr hab. Marek Frankowicz.

Uczestnicy konferencji wzięli udział w warsztatach i grupach dyskusyjnych, jak również zapoznali się z europejskimi przykładami dobrych praktyk dotyczących nowoczesnego kształcenia praktycznego oraz efektywnej współpracy uczelni z otoczeniem społeczno-gospodarczym.

Więcej na temat projektu BuildPHE – Building Professional Higher Education Capacity in Europe TUTAJ.

  • Udostępnij:
  • Facebook, dodaj do
  • Share on Google+
  • Twitter, dodaj do