Rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie

Dziekan Wydziału Humanistycznego

oraz

Kierownik Katedry Filologii Polskiej

zapraszają

na gościnny wykład dr Ewy Widłak,

pt. „Od poziomu lokalnego do globalnego

–  jak efektywnie komunikować na skalę międzynarodową?”,

który odbędzie się 2 grudnia 2020 roku

o godzinie 13.15

w trybie zdalnym na platformie MsTeams

Link do wydarzenia:

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YTFiODYxZWItMGNjYy00Y2Q1LWJlYjgtNmFjMjFmZWQ2M2U5%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%225bcccb35-0e7b-4ed1-b306-b54b683947cc%22%2c%22Oid%22%3a%2285c5c240-b568-4f99-8680-b00e61076771%22%7d


Universitat Pompeu Fabra, Barcelona, Hiszpania — doktorat z zakresu komunikacji (2017)

Sciences Po, Paris, Francja —  tytuł magistra z zakresu komunikacji, licencjat z nauk politycznych i europeistyki  (2004-2008)

Moscow State University of International Relations (MGIMO), Moscú, Rosja — program wymiany akademickiej dotyczącej stosunków międzynarodowych (2005-2006)

Dyrektorka ds. Komunikacji Międzynarodowej w RIPESS —Intercontinental network for the promotion of social solidarity economy. RIPESS to globalna sieć kontynentalnych stowarzyszeń zaangażowanych w promowanie ekonomii solidarności społecznej. Stowarzyszenia członkowskie: Ameryka Łacińska i Karaiby, Ameryka Północna, Europa, Afryka, Azja i Oceania; łącznie 5 milionów członków na całym świecie. (Od 1 października 2020). Wcześniej odpowiedzialna za komunikację międzynarodową z ramienia firmy L’Oréal.

Ekspertka do spraw komunikacji i opinii publicznej, a także równości płci. Opracowuje oceny i strategie komunikacji dla instytucji oraz firm prywatnych. Firmy, z którymi współpracowała, to  między innymi: BNP Paribas, Credit Mutuel, Societe General, Total, Leroy Merlin, Danone, L’Oréal, Pimkie, Renault, Peugeot-Citroen i inne.

Konsultantka ds. komunikacji i opinii publicznej:

– dla instytucji europejskich, ocena planów i kampanii komunikacyjnych (badania jakościowe, strategie komunikacyjne dotyczące zrównoważonego rozwoju, kultury, odnawialnych źródeł energii, telekomunikacji itd.), wsparcie w organizacji konsultacji społecznych mieszkańców Brukseli;

– dla instytucji publicznych we Francji, przygotowanie i rekomendacje strategii komunikacyjnych dla Ministerstwa Transformacji Ekologicznej, ewaluacja strategii komunikacyjnych uwrażliwiających w kwestiach problemów zdrowotnych dla Ministerstwa Zdrowia i Ubezpieczeń Społecznych, przygotowanie strategii komunikacyjnych mających na celu pozyskania międzynarodowych talentów dla uniwersytetów francuskich – opracowanie dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych;

– dla firm, ewaluacja kampanii komunikacyjnych narodowych i międzynarodowych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz tworzenie strategii komunikacyjnych off i on-line, redakcja, media;

– dla uniwersytetów, np. jak zarządzać współpracą z mediami czy opinia publiczna i media we Francji – Uniwersytet Internacional Menendez Pelayo w Madrycie, Hiszpania;

– dla organizacji pozarządowych, badania stanu przedsiębiorczości społecznej we Francji, Hiszpanii, Niemczech – przygotowanie międzynarodowego forum Ashoka.

Wróć do góry