Dział Pomocy Materialnej
tel. 014 63 16 565 / 014 63 16 507 / 014 63 16 564
e-mail: dpm_stypendia@pwsztar.edu.pl
W przypadku pytań i wątpliwości w sprawie ubiegania się
o świadczenia pomocy materialnej dla studentów, można skontaktować się
z pracownikami Działu Pomocy Materialnej:
za pośrednictwem poczty elektronicznej – dpm_stypendia@pwsztar.edu.pl.
lub telefonicznie – w szczególności:
- studenci Wydziału Administracyjno – Ekonomicznego mogą otrzymać informację pod numerem 014 63 16 564,
- studenci Wydziału Humanistycznego oraz Sztuki pod numerem 014 63 16 565,
- studenci Wydziału Ochrony Zdrowia, Matematyczno – Przyrodniczego
oraz Politechnicznego pod numerem 014 63 16 507.
Bezpośredni kontakt z Działem będzie możliwy po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
UWAGA!!!
OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE TERMINÓW PRZYJMOWANIA WNIOSKÓW W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021
WNIOSKI O PONOWNE ROZPATRZENIE SPRAWY NALEŻY SKŁADAĆ ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ LUB PRZEZ UMIESZCZENIE ICH W URNIE ZNAJDUJĄCEJ SIĘ PRZY DZIALE POMOCY MATERIALNEJ PO OTRZYMANIU INDYWIDUALNEJ DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ W TERMINIE 14 DNI OD DATY JEJ DORĘCZENIA.
Druk do pobrania: Przykładowy wzór wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy
POMOC MATERIALNA
dla studentów PWSZ w Tarnowie w roku akademickim 2020/2021
Przypominamy, że zgodnie z § 9 ust. 5 Regulaminu świadczeń dla studentów osoby, które pobierają kwotę zwiększenia stypendium socjalnego, z tytułu zakwaterowania w Domu Studenta PWSZ w Tarnowie lub w innym obiekcie niż Dom Studenta PWSZ w Tarnowie, zobowiązane są do niezwłocznego (nie później niż w terminie 14 dni od zaistnienia zdarzenia, o którym mowa poniżej) poinformowania Dział Pomocy Materialnej o:
- rezygnacji z zakwaterowania albo
- zmiany czasowego zamieszkania, a także
- wygaśnięcia lub wypowiedzenia umowy najmu,
pod rygorem odpowiedzialności dyscyplinarnej i zwrotu nieprawnie pobranych świadczeń pomocy materialnej.
AKTY PRAWNE DOTYCZĄCE POMOCY MATERIALNEJ W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021
Uchwała Nr 3 w sprawie zasad przyznawania stypendium Rektora w roku ak. 2020/2021
INFORMACJE DOTYCZĄCE KOMPLETOWANIA DOKUMENTACJI STYPENDIALNEJ
INSTRUKCJA NR 2 – KOMPLETOWANIE WNIOSKU O PRZYZNANIE STYPENDIUM SOCJALNEGO
Wnioski o świadczenia stypendialne należy wrzucać do urny znajdującej się przy wejściu do Działu.
I. STYPENDIUM SOCJALNE
Wzory druków do pobrania:
- ZAŁĄCZNIK NR 1 – Wniosek o przyznanie stypendium socjalnego – WYPEŁNIĆ ELEKTRONICZNIE-DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE
- WZÓR NR 1 – zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości dochodów podlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym
- WZÓR NR 2 – oświadczenie o dochodzie niepodlegającym opodatkowaniu (drukować dwustronnie).
- WZÓR NR 3 – oświadczenie o dochodzie z działalności gospodarczej w formie ryczałtu lub karty podatkowej
- WZÓR NR 4 – numer rachunku bankowego – WYPEŁNIĆ ELEKTRONICZNIE
- WZÓR NR 5 – oświadczenia studenta I, II, III – drukować dwustronnie
- WZÓR NR 6 – oświadczenie o wysokości składek na ubezpieczenie zdrowotne
- WZÓR NR 8 – oświadczenie o samodzielności finansowej
- WZÓR NR 9 – oświadczenie o liczbie przepracowanych miesięcy, w których uzyskiwany był dochód
- WZÓR NR 10 – oświadczenie studenta ubiegającego się o kwotę zwiększenia stypendium socjalnego z tytułu zakwaterowania.doc
- WZÓR NR 12 – oświadczenie dotyczące umowy najmu
- WZÓR NR 13 – oświadczenie dotyczące osób ubezpieczonych w KRUS
- WZÓR NR 14 – oświadczenie dotyczące obowiązku szkolnego dzieci
- WZÓR NR 15 – oświadczenie RODO – dotyczy wszystkich pełnoletnich członków rodziny
- WZÓR NR 16 – oświadczenie do celów stypendialnych
- WZÓR NR 17 – oświadczenie o braku zatrudnienia
- WZÓR NR 18 – oświadczenie dotyczące kontynuowania nauki przez rodzeństwo/dzieci studenta
- WZÓR NR 19 – oświadczenie ogólne dotyczące ustalania prawa do świadczeń stypendialnych
- WZÓR NR 20 – oświadczenie dotyczące źródeł utrzymania rodziny
- ZAŁĄCZNIK Nr 5 – Wniosek o ponowne przeliczenie dochodu
II. STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wzory druków do pobrania:
- ZAŁĄCZNIK NR 2 – Wniosek o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych – WYPEŁNIĆ ELEKTRONICZNIE-DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE
- WZÓR NR 4 – numer rachunku bankowego – WYPEŁNIĆ ELEKTRONICZNIE
- WZÓR NR 5 – oświadczenia studenta I, II, III – drukować dwustronnie
- WZÓR NR 15 – oświadczenie RODO – dotyczy wyłącznie studenta!
III. STYPENDIUM REKTORA
Wzory druków do pobrania:
- ZAŁĄCZNIK NR 3 – wniosek o przyznanie stypendium Rektora – WYPEŁNIĆ ELEKTRONICZNIE – DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE
- WZÓR NR 4 – numer rachunku bankowego – WYPEŁNIĆ ELEKTRONICZNIE
- WZÓR NR 5 – oświadczenia studenta I, II, III – drukować dwustronnie
- WZÓR NR 15 – oświadczenie RODO – dotyczy wyłącznie studenta!
- WZÓR NR 7 – Zaświadczenie o działalności w organizacji/projekcie naukowym
- WZÓR NR 11- oświadczenie – opis osiągnięć w roku ak. 2019/2020
IV.ZAPOMOGA
Wzory druków do pobrania
- ZAŁĄCZNIK NR 4 – Wniosek o przyznanie zapomogi – WYPEŁNIĆ ELEKTRONICZNIE – DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE
- WZÓR NR 5 – oświadczenia studenta I, II, III – drukować dwustronnie
- WZÓR NR 15 – oświadczenie RODO – dotyczy wyłącznie studenta!
- WZÓR NR 19 – oświadczenie ogólne dotyczące ustalania prawa do świadczeń stypendialnych
Wnioski o zapomogę należy wrzucać do urny znajdującej się przy wejściu do Działu.
Informacja do wniosku o zapomogę dla studentów znajdujących się w przejściowo trudnej sytuacji życiowej z powodu epidemii
V. DOM STUDENTA PWSZ W TARNOWIE
W sprawach związanych z zakwaterowaniem w Domu Studenta PWSZ w Tarnowie w trakcie trwania roku akademickiego, należy kontaktować się bezpośrednio z recepcja Domu Studenta po numerem telefonu: 14 63 16 901
Informacja o instytucjach zewnętrznych udzielających wsparcia materialnego dla studentów. (Bezpłatna baza stypendiów, konkursów i staży):
https://www.mojestypendium.pl/