Gratulujemy osobom przyjętym na studia w PWSZ w Tarnowie w ramach rekrutacji dodatkowej! Tym, którzy pomyślnie przeszli proces rekrutacji, przypominamy o obowiązku zapisania się na studia. Zapisy odbywają się w dziekanatach poszczególnych Wydziałów w dniach 8-14 października w godzinach od 9 do 15. Dodatkowo, w sobotę, 10 października w godzinach od 9 do 13 zapisów dokonywać będą mogli studenci przyjęci na studia niestacjonarne.

 

Wydział Administracyjno-Ekonomiczny

kierunki: ekonomia, praca socjalna
budynek A (główny), pok. 027, parter
kierunek: administracja
budynek A (główny), pok. 110, I piętro

Wydział Humanistyczny

kierunki: filologia angielska, filologia germańska, filologia romańska,
budynek A (główny), pok. 022, parter

kierunki: filologia polska, pedagogika, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna,
budynek A (główny), pok. 021, parter

Wydział Matematyczno-Przyrodniczy

kierunki: chemia, matematyka, ochrona środowiska
budynek A (główny), pok. 026, parter

Wydział Ochrony Zdrowia

kierunki: fizjoterapia, wychowanie fizyczne, pielęgniarstwo
budynek G (Instytut Ochrony Zdrowia, budynek dydaktyczny), pok. 09 lub 012, parter

Wydział Politechniczny

kierunki: automatyka i robotyka, elektrotechnika, elektronika i telekomunikacja, informatyka, inżynieria materiałowa, mechatronika
budynek C (Centrum Nowoczesnych Technologii), pok. 07, parter

Wydział Sztuki

kierunki: grafika, wzornictwo
budynek A (główny), pok. 231, II piętro

Sekretariat Wydziału Sztuki będzie przyjmował zapisy od 8 do 13 października.

Przy zapisie należy złożyć następujące dokumenty:

1) Kserokopia świadectwa dojrzałości, do wglądu świadectwo dojrzałości w oryginale, odpisie lub kopii potwierdzonej notarialnie (nie dotyczy kandydatów na studia II stopnia). Kandydaci na studia magisterskie kserokopię dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, do wglądu dyplom w oryginale, odpisie lub kopii potwierdzonej notarialnie),

2) dokument tożsamości do wglądu (dowód osobisty albo paszport),

3) trzy barwne i jednakowe fotografie o wymiarach 35 x 45 mm bez nakrycia głowy podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem (zgodne z obowiązującymi wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych),

4) dodatkowo na kierunku pielęgniarstwo oraz fizjoterapia oryginał lub uwierzytelnioną kopię książki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych z aktualnym wynikiem badań na nosicielstwo. (Wynik badania należy dostarczyć po zapisaniu się na listę studentów, nie później niż do 13 listopada 2020 r.),

5) w przypadku kandydatów na kierunek pielęgniarstwo dokument potwierdzający wykonanie szczepienia przeciw WZW typ B – 3 dawki w cyklu 0-1-6 miesięcy,

6) oświadczenie o przyjęciu do wiadomości zasad odpłatności za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, uregulowanych stosownym Zarządzeniem Rektora PWSZ (wzór w PDF),

7) oświadczenie kandydata na studia dotyczące Jednolitego Systemu Antyplagiatowego (wzór w PDF).

Do wglądu:

  • oryginał dowodu wpłaty 21,00 PLN za studenckie ubezpieczenie NNW (w tytule wpłaty należy podać IMIĘ NAZWISKO, UBEZPIECZENIE NNW ZA ROK AKADEMICKI 2020/2021).
  • oryginał dowodu wpłaty 26,00 PLN za wydanie legitymacji studenckiej oraz indeksu (w tytule wpłaty należy podać IMIĘ NAZWISKO, OPŁATA ZA DOKUMENTY). Kandydaci posiadający ważną legitymację studencką wydaną przez PWSZ w Tarnowie wnoszą opłatę 4,00 PLN tylko za wydanie indeksu.

WSKAZÓWKI:

  •  wpłat należy dokonać na konto ogólne Uczelni NRB: 35 1240 1910 1111 0010 2142 6446,
  • druk dowodu wpłaty za ubezpieczenie NNW oraz wydanie dokumentów jest dostępny na indywidualnym koncie w systemie ERK,
  • opłaty za ubezpieczenie NNW oraz wydanie dokumentów należy wnosić osobnymi przelewami.

ZALECENIA EPIDEMICZNE

Kandydat przy wpisie na I rok jest zobowiązany:

  • zdezynfekować ręce przed wejściem do miejsca wpisu,
  • mieć zakryte usta i nos (maska, przyłbica),
  • posiadać własny długopis,
  • przed wejściem do miejsca wpisu uzupełnić oświadczenia o których mowa powyżej (oświadczenia będą również dostępne przed wejściem),
  • zachować dystans.

ODBIÓR LEGITYMACJI I INDEKSU

Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów przyjęty kandydat w podanym terminie osobiście dokonuje złożenia ślubowania oraz odbioru legitymacji studenckiej i indeksu.

Wszystkie pozostałe informacje dotyczące rekrutacji na stronie kandydat.pwsztar.edu.pl.

 

 

 

Wróć do góry